Dostawy:
1. Jaki sposób przesyłki mogę wybrać?
Dostawy w naszym sklepie realizowane są przez firmę InPost. Można wybrać dostawę do Paczkomatu lub Przesyłkę Kurierską.
2. Jaki jest koszt przesyłki?
Koszt przesyłki uzależniony jest wybranej opcji i przedstawia się następująco:
- Paczkomat InPost - przedpłata: 18,99 zł
- Paczkomat InPost - pobranie: 22,67 zł
- Kurier InPost - przedpłata: 22,84 zł
- Kurier InPost - pobranie: 28,07 zł
3. Kiedy dotrze do mnie zamówienie?
Dla większości zamówień czas realizacji wynosi 4 dni robocze + 2 dni na przesyłkę.
Tak więc od momentu złożenia zamówienia czas oczekiwania powinien nie przekroczyć 6 dni roboczych.
Płatności
1. W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy?
Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić dokonując przedpłaty:
- poprzez szybkie płatności PayU
- płacąc bezpośrednio przelewem na nasze konto bankowe.
Istnieje również możliwość zamówienia za pobraniem - w takim przypadku należności należy rozliczyć z Kurierem lub opłacić je przy odbiorze w Paczkomacie.
Reklamacje
1. Mój produkt jest uszkodzony, co mogę zrobić?
Przykro nam, że coś poszło nie tak! Skontaktuj się z nami, a dopełnimy wszelkich starań, aby wymienić Twój produkt na nowy lub naprawić istniejące wady!
Więcej informacji znajdziesz na podstronie: reklamacje.