Dostawy:

1. Jaki sposób przesyłki mogę wybrać?

Dostawy w naszym sklepie realizowane są przez firmę InPost. Można wybrać dostawę do Paczkomatu lub Przesyłkę Kurierską. 

2. Jaki jest koszt przesyłki?

Koszt przesyłki uzależniony jest wybranej opcji i przedstawia się następująco:

 

  • Paczkomat InPost - przedpłata: 18,99 zł
  • Paczkomat InPost - pobranie: 22,67 zł
  • Kurier InPost - przedpłata: 22,84 zł
  • Kurier InPost - pobranie: 28,07 zł

3. Kiedy dotrze do mnie zamówienie?

Dla większości zamówień czas realizacji wynosi 4 dni robocze + 2 dni na przesyłkę. 

 

Tak więc od momentu złożenia zamówienia czas oczekiwania powinien nie przekroczyć 6 dni roboczych.  

Płatności

1. W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy?

Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić dokonując przedpłaty:

  • poprzez szybkie płatności PayU
  • płacąc bezpośrednio przelewem na nasze konto bankowe. 

Istnieje również możliwość zamówienia za pobraniem - w takim przypadku należności należy rozliczyć z Kurierem lub opłacić je przy odbiorze w Paczkomacie. 

Reklamacje

1. Mój produkt jest uszkodzony, co mogę zrobić?

Przykro nam, że coś poszło nie tak! Skontaktuj się z nami, a dopełnimy wszelkich starań, aby wymienić Twój produkt na nowy lub naprawić istniejące wady!

Więcej informacji znajdziesz na podstronie: reklamacje.