Rób zakupy bez przeszkód!
Każdy zakupiony z produktów, który nie został pod Ciebie spersonalizowany – np. poprzez indywidualny grawer, możesz zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych.
Natomiast jeśli chodzi o produkty, które stworzyliśmy specjalnie na Twoje zamówienie – ich nie możesz zwracać. Z tego względu prosimy o przemyślane zakupy.
Zwrot produktów niespersonalizowanych:
Zgodnie z artykułem 27 Ustawy o Prawach Konsumenta, masz możliwość odstąpienia od umowy zawartej na odległość w przeciągu 14 dni. Aby to zrobić, wystarczy, że wyślesz nam mailowo krótkie oświadczenie, którego wzór znajdziesz poniżej:
Ja ………….. , informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących przedmiotów: ……………
Data odbioru: ……………
Imię i nazwisko: ………….
Adres: …………..
Data odstąpienia od umowy: ………..
Prosimy o wysłanie oświadczenia na adres: zwroty@drewutnia24.pl
Produkty spersonalizowane
Nie ma możliwości zwrotu produktów, które zostały przygotowane zgodnie z Twoimi wytycznymi – poprzez znakowanie lub grawer. Podstawą prawną jest art. 38 ustawy o prawach konsumenta.
Potrzebujesz pomocy?
W każdej sytuacji, jeśli jest potrzebna Ci pomoc dotycząca zakupów, możesz się do nas zwrócić! Skontaktuj się telefonicznie pod nr 531 532 099 lub poprzez adres email: pomoc@drewutnia24.pl