Rób zakupy bez przeszkód!

Każdy zakupiony z produktów, który nie został pod Ciebie spersonalizowany – np. poprzez indywidualny grawer, możesz zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych.

Natomiast jeśli chodzi o produkty, które stworzyliśmy specjalnie na Twoje zamówienie – ich nie możesz zwracać. Z tego względu prosimy o przemyślane zakupy.

Zwrot produktów niespersonalizowanych:

Zgodnie z artykułem 27 Ustawy o Prawach Konsumenta, masz możliwość odstąpienia od umowy zawartej na odległość w przeciągu 14 dni. Aby to zrobić, wystarczy, że wyślesz nam mailowo krótkie oświadczenie, którego wzór znajdziesz poniżej:

Ja ………….. , informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących przedmiotów: ……………

Data odbioru: ……………

Imię i nazwisko: ………….

Adres: …………..

Data odstąpienia od umowy: ………..

Prosimy o wysłanie oświadczenia na adres: zwroty@drewutnia24.pl

Produkty spersonalizowane

Nie ma możliwości zwrotu produktów, które zostały przygotowane zgodnie z Twoimi wytycznymi – poprzez znakowanie lub grawer. Podstawą prawną jest art. 38 ustawy o prawach konsumenta.

Potrzebujesz pomocy?

W każdej sytuacji, jeśli jest potrzebna Ci pomoc dotycząca zakupów, możesz się do nas zwrócić! Skontaktuj się telefonicznie pod nr 531 532 099 lub poprzez adres email: pomoc@drewutnia24.pl